HTML

2010.06.17. 16:10 postindex

"Csapkodok, a telefonomat verem a falhoz" - stresszes életet vallott a magyar énekes!

Címkék: sp

SP a Tabu TV-nek elárulta, hogy a felgyülemlő feszültséget gyakran ártalmatlan műszaki cikkeken vezeti le

 

 

 

 

 

 

"Mindig telefonról írok a közösségi oldalakon lévő üzenő falamra, tehát nem otthon ülve a nyugalmamban csinálom... Nagyon nagy pörgés van, sok fotózás, videoklip, fellépés követi egymást, és az egyetemet is csinálom mellette. Néha úgy érzem, hogy abszolút ki vagyok merülve, és nem bírok már többet teljesíteni, de ha nincs dolgom, akkor teljesen ki vagyok borulva miatta. Szeretem, ha sok dolgom van!" – nyilatkozta a Tabu Tv-nek SP.

A sok teendő után persze mindenkinek le kell vezetnie a feszültséget, és ezzel a sztárok sincsenek másképp. "Ha ki vagyok borulva, akkor világvége van! Ilyenkor semmi nem érdekel, makacs vagyok, viszonylag elég hisztis, csapkodok, a telefonomat verem a falhoz... Nálam elég gyakran cserélődő eszköz a mobiltelefon, illetve a számítógép egér és a billentyűzet. Ezeket nem szereti az asztalom!" – közölte az énekes

 

forrás:hirado.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://postindex.blog.hu/api/trackback/id/tr472089295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása